למרות העידן הדיגיטלי – חלוקת פליירים היא דרך מעולה לשיווק העסק!

פליירים לשיווק העסק

בעידן המודרני, היכולת שלכם כבעלי עסקים לבלוט ולהתמודד עם התחרות הופכת למאתגרת יותר ויותר, לא מעט בזכות הרשתות החברתיות כמו גם האמצעים הדיגיטליים אשר חוללו מהפכה של ממש בעולם השיווק והפרסום. אם עד לפני מספר שנים השיטה הטובה ביותר להגדלת חשיפה ויצירת טראפיק התבצעה באמצעות חלוקה מסיבית של פליירים, כיום רבים מבעלי העסקים מעדיפים להשקיע דווקא בפלטפורמה האינטרנטית, מבלי להבין כי מדובר בטעות וכי חלוקת פליירים היא עדיין דרך מעולה לשיווק של כל עסק. פעולות שיווק מתקדמות המתבצעות בפלטפורמה האינטרנטית אומנם יכולות להוביל לחשיפה רבה יותר לקהל לקוחות בישראל אבל גם בעולם, אולם רבים מבלי העסקים אינם מבינים כי לפעולה הבסיסית של שיווק באמצעות פליירים יכול להיות אפקט אפילו משמעותי עוד יותר – בייחוד לאור העובדה כי חלקים רבים מקהל הלקוחות נוטים לדלג על מודעות ממומנות באינטרנט או נמצאים ללא גישה לאמצעים הדיגיטליים, כמו קהל לקוחות מבוגר מעל גיל 60 פלוס.

מה היתרונות של חלוקת פליירים?

ראשית, צריך לקחת בחשבון כי במידה ואתם מפנים את כל תקציב השיווק לאינטרנט, העלויות הן כפולות ומכופלות מאשר חלוקה של פליירים אשר אותה ניתן לבצע במסגרת הצעת מחיר נוחה ועם שימת דגש על הפצה רחבה המתבצעת במאות אלפי עותקים. למעשה, ניתן ואף רצוי לשלב בין הדפסת עלונים לחלוקה לבין קמפיין המתבצע דרך הפלטפורמה הדיגיטלית, כל זאת מתוך מטרה למקסם את החשיפה אבל גם לקבל יתרון של שימוש באמצעי שיווק מסורתי כמו חלוקה של פליירים לצד אמצעים מתקדמים של פרסום ממומן או קמפיינים הרצים בפלטפורמות הדיגיטליות.

שנית, קהל גדול של צרכנים שחשוב להתחשב בו הוא האוכלוסייה המבוגרת שאינה חשופה לאמצעי התקשורת הדיגיטליים ולרשתות החברתיות. מדובר בחתך אוכלוסייה משמעותי מאוד בעבור כל בית עסק, ועל כן היכולת לפנות אליהם בדרך נגישה יכולה להוביל להגדלת ההכנסות והחשיפה, כתוצאה משמירה של הפלייר בבית או תלייה שלו על המקרר. בנוסף, מדובר בפעולת שיווק אפקטיבית מאוד לטווח הרחוק מאחר וכאמור רבים שומרים את הפלייר לזמן שבו הם יידרשו לקבל את השירות ועל כן היתרונות של הדפסה ולאחר מכן חלוקה המתבצעת בפריסה ארצית מהווה דרך מצוינת למקסם את תקציב השיווק והפרסום ובהתאם לכך לפעול במספר רבדים – במקום רובד אחד שהוא הפלטפורמה האינטרנטית. זאת ועוד, התחושה של קבלת פלייר הביתה גורמת לתחושה של דחיפות מצד הלקוח לבדוק את השירות המוצע לו, וזאת בתנאי כי אכן מדובר בפלייר מסוגנן המדבר בשפה של קהל היעד שלכם. כיצד תוכלו לוודא כי אתם משקיעים את הכסף שלכם בחוכמה לטובת הדפסה וחלוקה? להלן הפרטים.

חלוקת פליירים – כך תעשו זאת בצורה נכונה

באמצעים הטכנולוגים שעומדים לשרותנו כיום אפשר לבצע הדפסה מהירה ואיכותית. כדאי לפנות לבית דפוס מקצועי וביחד עם מעצב גרפי לעצב את הפלייר המתאים ביותר לעסק שלכם, כך שיקלע למטרה ולצרכים האישיים שלכם ושל העסק שלכם. בית דפוס מקצועי ידע לבנות עבורכם תוכנית ארוכת טווח הכוללת תכנון מדויק של הפלייר, אופן החלוקה וכן אזורי החלוקה לצד מדידה מדויקת של היקף החשיפה. מדובר באמצעים מתקדמים שנועדו ליצור עבורכם תוכנית פעולה נכונה שתוביל בסופו של דבר להשקעה כספית נבונה שבמסגרתה אתם יוצרים מערך שיווק חכם, מתקדם ופשוט להבנה.

לסיכום

חלוקה של פליירים מהווה דרך מצוינת למקסם את פעולות השיווק ולפנות לקהל יעד רחב בשפה שמדברת בגובה העיניים ועם יכולת לפנות באופן מידי, דרך פרטי ההתקשרות המופיעים על גבי הפלייר. באמצעות בית דפוס המתמחה בתחום ניתן ליצור מערך מוביל שיחזיר לכם את ההשקעה הראשונית, כל זאת כחלק משימוש בתוכנית פרסום מסורתית, אך אפקטיבית לטווח הרחוק, וזאת למרות השליטה על העידן הדיגיטלי.

נגישות