מערכת לניהול מרכזים רפואיים: למה צריך אותה?

מעצם טבעו, מרכז רפואי הוא סוג ארגון מורכב למדי, אשר מציב אתגרי ניהול לא פשוטים. כאשר אפילו עסקים קטנים פונים למחשוב לשם מענה לצרכי הניהול שלהם, על אחת כמה וכמה ארגונים גדולים. עם זאת, המחשוב עצמו מציב מגוון אתגרים. בין השאר, מאחר שמערכות מחשוב לשימוש כללי, דורשות התאמות מיוחדות לפעילות כל ארגון. במקרה זה, מרכז רפואי. הן לאור היותו סוג מיוחד של ארגון והן לאור דרישותיו הספציפיות כארגון בפני עצמו. כיצד ERP משתלב בכך? ומה היא תרומתה המיוחדת של מערכת תפנית?

מהכללי לנקודתי

מערכות מחשוב הן כמו ריהוט משרדי. אבני הבניין היסודיות סטנדרטיות, אבל כל עסק מסדר את הדברים על פי צרכיו ומיטב הבנתו. כאשר מדובר במערכות מורכבות כגון ERP, הן מספקות מקום רב להתאמה אישית. זהו יתרון גדול. מצד שני, אם רוכשים אותן ללא התאמה כזו, תידרש לאחר מכן השקעה רבה לשם ביצועה. לכן, מערכת לניהול מרכזים רפואיים היא הפתרון המעולה לארגון פעילות זו. כלומר, את הפתרון הטוב ביותר תספק מערכת ש"נתפרה" מראש ובאופן ספציפי, עבור ניהול מרכזים רפואיים. כך הדבר, לגבי מערכת ה-ERP תפנית של מטריקס. מערכת זו, מותאמת מראש למגזרים שונים, כולל עבור ניהול מרכזים רפואיים.

מצעד היתרונות

בין היתרונות שתספק לכם מערכת ה-ERP תפנית:

יתרונות ה-ERP

ראשית, מדובר במערכת ERP. נזכיר, כי Enterprise Resource Planning הוא סוג מערכות מחשוב בשל מאוד בשלב זה, עם תועלות מוכחות ורבות מאוד. אלה מערכות שמסייעות לנהל את תהליכי העבודה והמידע העיקריים של הארגון.

התאמה שחוסכת משאבים

ההתאמה מראש לצרכי מרכזים רפואיים, חוסכת לכם השקעת משאבים לשם כך.

הבטחת האיכות

כמו כן, ההתאמה היא ברמה גבוהה מאוד. היא מבטאת ניסיון רב שנצבר בשטח. זאת, בזמן שהתאמה שמבצעים לבד, עשויה להיות באיכות נמוכה יותר.

מערכת עם גב חזק

את מערכת תפנית פיתחה חברת מטריקס. מדובר בחברת טכנולוגיה מהבולטות, הוותיקות והמוערכות בארץ. כך שאתם "מכוסים" מבחינה זו.

השירותים שכלולים – עזרי ניהול כלליים

תפנית מאפשרת ניהול מאורגן ונוח וקבלת שליטה מלאה על תפקוד המרכז הרפואי. זאת, תודות ליכולות הבאות:

מינהל חולים (ATD):

סיוע לניהול תהליכים של קבלת מטופלים למרכז. כולל טיפול בתיעוד מיקום החולה ומצבו העדכני, ריכוז המסמכים שלו ועוד.

זימון תורים:

סיוע לקביעת תורים במרכז הרפואי, כולל משלוח התראות לקראת מועד התור.

ניהול פיננסי:

כפי שראיתם, חלק מהמודולים של התוכנה ייחודיים לתחום הרפואי. אך תפנית מסייעת גם בהיבטי ניהול כלליים יותר, דוגמת ניהול כספי.

לוגיסטיקה:

ניהול לוגיסטיקה הוא עוד צורך חשוב בארגונים גדולים מסוג זה.

מערכת לניהול מרכזים רפואיים: למה צריך אותה?

השירותים שכלולים – עזרים למטרות ממוקדות

מעבר להיבטי ניהול כללי, יש במרכזים הרפואיים פעילויות משנה רבות, שגם להן תפנית תתרום. למשל

ניהול המזון:

ניהול פעילויות ההסעדה במרכז הרפואי. כולל ניהול רכש חומרי גלם, תפריטים וארוחות וכן התאמת תפריטים לחולים ספציפיים.

ניהול בית מרקחת:

בתי מרקחת חייבים להתנהל באופן מוקפד. כך גם לגבי בתי מרקחת פנימיים במרכזים רפואיים.

ניהול חדרי ניתוח:

סיוע לניהול הפעילויות האינטנסיביות, אשר מתרחשות בחדרי ניתוח וסביב עבודתם.

לסיכום

כשם שיש כלי עבודה ייעודיים עבור תחומי רפואה ספציפיים, כך כדאי לזכור שיש גם מערכות ייעודיות לניהול מרכזים רפואיים. מבחינה זו, תפנית מהווה פתרון ייחודי ואיכותי והיא למעשה הבחירה הטבעית.

 

לקריאה נוספת על מערכת זו, ראו באתר תפנית.

נגישות