המדריך המלא לקידום ביוטיוב: טיפים שימושיים להצלחה

אחת הרשתות החברתיות המשפיעות והמעניינות ביותר כיום היא יוטיוב. מדובר ברשת חברתית לכל דבר בה ניתן לדרג סרטונים, להגיב ואפילו להעלות סטוריז שהם סרטונים קצרצרים. ברשת יש סרטונים מכל הסוגים והמינים: סרטונים משעשעים ושטותיים, קטעי ספורט, חדשות, הרצאות, וולוגים או אפילו הדרכות שונות. פתיחת ערוץ ביוטיוב יכולה להשתלם עסקית מכל מיני סיבות. יש כאלו שמרוויחים כסף לפי מספר הצפיות והפרסומות הנצפות. אחרים מתפרסמים כאישיות רשת ואז פונים באופן אקטיבי למפרסמים. בעלי עסקים רבים מנצלים את הרשת לפרסום על מוצרים או שירותים שהם מציעים. מה שמשותף לכל מי שפותח ערוץ ביוטיוב זה שהוא רוצה עוד חשיפה: לייקים, צפיות ועוקבים. המדריך הזה יסביר בדיוק איך להשיג זאת שלב אחר שלב.

קניית צפיות ביוטיוב – המסלול המהיר להצלחה של הערוץ שלכם

אחד הגורמים המרכזיים שמשפיע על צפיות הוא האלגוריתם הפנימי בפלטפורמה. הוא מדרג סרטונים לפי הלייקים שלהם, התגובות והצפיות. כך סרטון עם הרבה צפיות יזכה בעוד חשיפה ובעקבותיה עוד צפיות. בשביל לשבור את מעגל הקסמים הזה, ניתן לרכוש לסרטונים חדשים שרק עכיו עלו לאוויר צפיות. חשוב כמובן לבצע רכישה מספק אמין שמאפשר אנונימיות.  רכישת צפיות היא מעין מניפולציה על יוטיוב וחשוב לבצע אותה בדרך שלא תעורר בעיות. יחד עם זאת, צריך להבין שזו פרקטיקה מקובלת מאד בעולם היוטיוב והיא נעשית על ידי חשבונות גדולים וקטנים כאחד. היתרון ברכישת צפיות הוא שכל סרטון שעולה מקבל בוסט התחלתי של צפיות אשר מעודדות עוד צפיה. גם לנו כצופים יש יותר נטיה לשתף ולצפות בסרטונים עם יותר צפיות.

יצירה של תוכן מעולה

הדבר החשוב הנוסף שצריך לדאוג לו הוא תוכן שישאיר את הצופים שלכם כמה שיותר זמן בסרטון עצמו ואף יעורר וישלח אותם לסרטונים נוספים שלכם. בשביל לעשות זאת צריך לדאוג לצד הטכני ולתוכן עצמו. בצד הטכני, חשוב לשמור על איכות הקלטה, צילום ותאורה נאותה. לאחר שיש לכם את החומרים, צריך לערוך אותם באופן מקצועי, להוסיף גרפיקות שונות וקישורים בגוף הסרטון ולבדוק שהוא זורם ונעים לצפיה. בצד התוכן צריך לשמור על עניין לכל אורך הסרטון, ליצור ציפיה ומתח לבאות וגם לחדש ולתת תוכן שהצופים יידעו להעריך. בשביל להבין איזה תוכן יעבוד יותר טוב, חשוב לעשות ניתוח לתכנים שכבר פירסמתם ולהבין לפי הנתונים מה עובד, מתי ולאיזה קהל יעד.

המדריך המלא לקידום ביוטיוב: טיפים שימושיים להצלחה

כלים נוספים

תוכלו להביא צפיות רבות גם מחוץ ליוטיוב, דרך אתרים שונים או אפילו רשתות חברתיות. התנועה שתגיע למשל דרך קבוצות בפייסבוק תהיה איכותית יותר מכיוון שהיא תנועה של צופים אשר מחפשים תוכן בנושא הסרטון.

כלי נוסף וחשוב הוא יצירה של שיתופי פעולה עם חשבונות יוטיוב אחרים. שיתופי פעולה כאלו יכללו השתתפות והפקה שלכם כאורחים בסרטון של החשבון השני וההיפך. שיתוף פעולה כזה יכול להביא אל הערוץ שלכם הרבה צופים חדשים שלא היו מודעים אליו וכך גם אל החשבון השני. זהו מצב בו שני הצדדים מרוויחים באופן מובהק.

עוד נמליץ להתמקצע בכל הצד הטכני של הכותרות, הקישורים, התיאור ועוד. כותרת טובה יכולה להיות ההבדל בין סרטון מצליח שמקליקים עליו, לבין סרטון עם תוכן טוב אבל שלא מצליח להתרומם.

לבסוף, ההמלצה הכי חמה שלנו היא לשמור על קשר הדוק עם קהל הצופים שלכם. הדרך העיקרית והכי פשוטה לעשות זאת היא להגיב על תגובות ולעשות להם לייק (לב אדום). בנוסף, תוכלו גם להוציא סטוריז או 'שורטס' כפי שהם נקראים וגם לתת שידורי לייב מפעם לפעם בהם אתם מגיבים בסרטון עצמו לשאלות מהצופים. בהצלחה, ו… ניפגש ביוטיוב!

נגישות