שינובר גרופ: המומחים שאתם צריכים לליווי מקצועי של עסקי מכירות

שיפור וקידום העסק שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהצורך לשרוד בעולם העסקי. מקובל שיש דברים שאין באפשרותנו לעשות לבד, לכן פניה למיקור חוץ היא מקובלת ומומלצת, חברת שינובר גרופ מובילה את השוק בתחום הרמה ותפעול של מוקדים טלפוניים מכל סוג שהוא.

קצת עלינו

שינובר גרופ הינה חברה מהוותיקות והמובילות בתחום הקמת מוקדי שירות החל משלב האפיון הראשוני, דרך שלב ההקמה ועד לתפעול הדרכה וליווי לאורך זמן. בשינובר גרופ מבינים באופן מושלם את המשמעות המהותית של מוקד שירות טלפוני איכותי, ההבנה העמוקה שאנחנו מביאים איתנו בהתאמה של הצורך המיוחד לכל לקוח באספקת שירות ומוקד המתאים בדיוק לה הם המומחיות שלנו.

כל חברה וכל עסק צריכים את המוקד הטלפוני שלהם, ולא פחות חשוב את המערכת המתאימה עבורם, זאת בהתאמה לגודל הארגון ורמת השירות שהוא מספק. חברת שינובר גרופ מתמחה בהתאמה והטמעה של מוקדים טלפונים עבר מגוון לקוחות בכל גודל ובכל תחום.

 

 

סוגי מוקדים טלפוניים

ישנם סוגים שונים של מוקדים טלפוניים הקיימים בשוק ואיתם ניתן לעבוד ולתת שירות. בקבוצת שינובר גרופ מציעים לכל לקוח את החבילה המתאימה עבורו, אך כאן נציג לכם את שלושת סוגי המוקדים הטלפוניים העיקריים.

  • מוקד טלפוני חיצוני – זהו מוקד הנותן לעסקים שירות במיקור חוץ וניתן להיעזר במוקד שכזה כמוקד המוביל, או בעת הצורך הפעלה של מוקד כזה לאחר שעות הפעילות או בעיטות חירום או מצוקה.
  • מוקד פנימי ( IN HOUSE)   מוקד המופעל מתוך הארגון ועל ידי העובדים של אות ארגון, זהו מוקד המעניק שירותים מוגדרים ללקוחות לרוב בשעות קבועות ובמקרה הצורך גם בטיפול במשברים הנוצרים בחיי הארגון.
  • מוקד ווירטואלי – זוהי למעשה מערכת לניתוב שיחות שיתרונה הגדול הוא בכך שאיננה מצריכה מענה אנושי. בסוג כזה של מוקד ניתן להשתמש כגיבוי בעת עומס על המוקד הפנימי, או במוקד פניות מרכזי מתוך צורת העבודה של הארגון.

שלבי הקמה של מערכת

הקמתו של מוקדים טלפוניים היא עניין מורכב הדורש עבודה מסודרת בשלבים מוסדרים על מנת שהמוקד יוכל להשיג את התוצאות שלשמו הוא נדרש. בשל כך המומחים שלנו שינובר גרופ מציעים ליווי צמוד בכל שלבי ההקמה של המערכת גם לאחר שהיא כבר פועלת. השלבים העיקריים בהקמת מוקד הם כפי שנפרט כעת:

  • שלב האפיון – זהו השלב שבו החברה מסבירה מהם הצרכים והדרישות שלה מהמערכת העתידה לקום, וזהו השלב שבו המומחים שלנו יבינו את הצרכים ויאפיינו את המערכת העתידה לקום.
  • שלב התיכנון – לאחר סיום האפיון מתחילה עבודת התיכנון על האופן שבו תפעל המערכת וכיצד היא תשרת את הארגון לאורך זמן.
  • שלב הקמה – זהו השלב שבו המערכת שסיימה את האפיון שלה מתחילה לקרום עור וגידים, המערכות, מתודות העבודה והאופן שבו היא תפעל הלכה למעשה.
  • שלב ההטמעה – לאחר שהמערכת פועלת, יש צורך בהטמעתה בתוך הארגון ובשיפורים הנדרשים תוך כדי תנועה.

לסיכום – מקבלים את הציוד הטוב ביותר

חברת שינובר גרופ הינה חברה היודעת לספק לכם את כלל הציוד אותו אתם צריכים עבור המוקד הטלפוני המושלם עבורכם. הקמתו של מוקד טלפוני הינו מהלך המצריך רכישה והצטיידות בציוד ייעודי וייחודי רב חברת שינובר גרופ מספקת ללקוחותיה את הציוד האלקטרוני הטוב ביותר הקיים כיום בשוק ובנוסף מספק ללקוחותיו מערכות תקשורת מתקדמות דוגמת מערכות חיוג מתקדמות אוטומטיות שמאפשרות מספר פעולות וביניהם גם שירות עקוב אחרי ועוד. בנוסף חברתנו יודעת לשפר ולקשר בין המערכות הללו לבין המערכות הארגוניות באמצעות ממשקי עבודה מתקדמים המאפשרים זרימה חלקה של נתונים ומידע לטובת שיפור השירות.

נגישות