ממתגים את העסק נכון – הכול על מיתוג מעסיק

אסטרטגיית שיווק נכונה מבוססת בין היתר על מיתוג מעסיק שהפך לאחד מהתחומים הבולטים והחשובים ביותר בעבור כל בית עסק. למעשה, מדובר בתחום חדש יחסית בתחום השיווק ומשאבי האנוש, אולם הוא נדבך משמעותי כחלק מהתמודדות עם שינויים בשוק התעסוקה לטובת איתור של טאלנטים וכן שימור של מצבת העובדים, כל זאת מתוך הבנה כי ללא מיתוג מעסיק היכולת שלכם כמעסיקים  לשמר את העובדים האיכותיים ואף להוביל ליצירה של מיתוג מנצח שמוביל לתוצאות. כיצד ממתגים את העסק בצורה נכונה? להלן כל מה שצריך לדעת

מיתוג מעסיק – כל מה שצריך לדעת

על מנת לקדם את המוניטין של בית העסק אל מול עובדים פוטנציאליים אבל גם אל מול מצבת העובדים הקיימת, נדרש לבצע תהליך שנקרא בשם מיתוג מעסיק. מיתוג מעסיק חשוב מאוד לעסק מאחר והוא נועד להציג את העסק שלכם כמקום שבו טוב ונחשק לעבודה. בעידן המודרני עובדים לא מחפשים רק לקבל את המשכורת החודשית ותנאים סוציאליים אלא גם לעבוד בעסקים וארגונים בולטים שמצליחים להגיע לדירוג גבוה במקומות שהכי טוב לעבוד בהם. בשביל למתג את העסק נכון צריך לפעול בשביל להשיג השפעה של שלושה מישורים – מצבת העובדים הקיימת, גיוס עובדים חדשים וכן אנשים אחרים שמכירים את הפעילות של הארגון שלכם ויכולים להפיץ אותה הלאה, כחלק מרצון להתקבל ובכך ליצור מערך גיוס מוצלח.

מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם כבעלי עסקים להוביל ליצירה של מערך המבוסס על אסטרטגיה המתבצעת בשיתוף פעולה עם מחלקת משאבי האנוש אבל גם עם כל שדרת הניהול, כאשר חשוב לציין כי מדובר בתהליך שמתמקד גם בטווח הקצר וגם בטווח הרחוק ועל כן הוא צריך התבצע בליווי מקצועי מצד חברה המתמחה בתחום המלווה אתכם לכל אורך הדרך וכן דואגת לבצע בקרה אודות יישום של האסטרטגיה הזו, כל זאת מתוך מטרה להוביל ליצירה של מיתוג מוצלח שמוביל לתוצאות בשטח.

 

 

סושיאל – חלק בלתי נפרד ממיתוג

בעולם התעסוקה, חלק בלתי נפרד מתהליך של מיתוג חייב לכלול גם את הרשתות החברתיות אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מתהליך של חיפוש עבודה. פלטפורמות כמו לינקדין לדוגמה משמשות לטובת ביצוע של מיתוג שנועד למשוך את הטאלנטים הטובים ביותר בתחום, כמו גם לאפשר למצבת העובדי הקיימת לקדם פוסטים וכן שיחות המתנהלות דרך הפלטפורמה הזו ואשר מציגות את הפעילות השוטפת של הארגון. פודקסט שמסביר איך עושים מיתוג מעסיק באמצעות סושיאל מהווה הזדמנות מרתקת בעבורכם כמנהלים בארגונים להעשיר את הידע, ואף לקבל כלים אותם תוכלו ליישם כבר עכשיו, כחלק מהבנה כי ככל שמקדמים לבצע את תהליך המיתוג במגוון רחב של פלטפורמות הרשתות החברתיות, ניתן יהיה להוביל ליצירה של מרחב עבודה מבוקש, גם בעבור עובדים חדשים וגם בעבור עובדים קיימים המפיצים את הבשורה ובהתאם לכך מאפשרים לנצל את תהליך הגיוס לטובת הגדלת מצבת העובדים באמצעות גיוס ממוקד.

יצירה של מיתוג כחלק מהתמודדות עם התחרות

נדבך משמעותי בתהליך של המיתוג נועד לטובת התמודדות עם התחרות ההולכת וגוברת על עובדים איכותיים. באמצעות חברת brainnu המתמחה בתחום מזה שנים רבות ומספקת את השירות למעל 100 לקוחות כולל לקוחות מוכרים כמו גוגל, ניתן יהיה להוביל ליצירה של מערך מיתוג בהתאמה אישית המתבצע בליווי אישי מצד חברה פורצת דרך שלה כ-13 שנות ניסיון בתחום. הילווי האישי לצד החשיבה המקורית היא זו שתאפשר גם לכם להוביל למיתוג מוצלח שנועד להתמודד עם התחרות ואף להוביל לגיוס מוצלח המתבצע באופן מקצועי ותחת בקרה, לכל אורך הדרך.

לסיכום

מיתוג מעסיק הוא חלק משמעותי ביכולת שלכם כמנהלים להציב את הארגון שלכם בשורה הראשונה בעולם עסקי מתפתח ומשתנה, בייחוד לאור המגמה של גיוס ממוקד. באמצעות הליווי המקצועי של החברה לצד נקיטת צעדים בשטח ניתן יהיה להוביל לניצול מקסימלי של תהליך המיתוג, ובהתאם לכך ליצור תשתית אסטרטגית נכונה ומכוונת להצלחה.

נגישות