השכר הצבאי לא מספיק לכם? תוכלו למצוא באתר סחבק משרות מתאימות לחיילים

כחיילים שרוצים לשמור על שגרת החיים הכוללת בין היתר בילויים כמו גם חיסכון לטווח רחוק, אין ספק כי המשכורת הצבאית במתכונתה הנוכחית איננה מספיקה, ועל כן בחינה של אפשרות תעסוקה התואמת את סגנון החיים ובייחוד את ההיבט הצבאי היא חלק מקבלת ההחלטות שכמעט כל חייל או חיילת צריך לקחת בחשבון. למעשה, אם עד לפני מספר שנים מספר המשרות שהיו יכולות להתאים לחיילים היו מצומצמות למדי, כיום יותר ויותר מעסיקים מבינים כי מדובר בכוח אדם איכותי ובעל מוטיבציה גבוהה, מה שפותח בפניכם לא מעט דלתות. איפה תוכלו למצוא משרות שיכולות להתאים לכם? ובכן, זה הזמן להכיר את אתר סחבק.

אתר סחבק – כך תמצאו עבודה בלחיצת כפתור

אתר סחבק הינו אתר ייחודי ובעל משמעות גדולה בעבור קהל הצעירים, וזאת בשל היותו פורטל המתמחה בתחום של מציאת עבודה לצעירים, כולל חיילים. כאן תמצאו עבודות לחיילים אשר מספקות לא רק אופק תעסוקתי, אלא גם יכולת לקדם את הקריירה העתידית, וזאת בשל אפשרויות קידום נרחבות. בין המשרות המתאימות לחיילים ניתן למנות בין היתר עבודה כמאבטחים, עבודה במוקד שירות, נציגי מכירות בחנויות אופנה, מתדלקים, מדריכים ועוד משרות רבות שנפתחו כעת לציבור החיילים, בין אם מדובר בעבודה במשרה חלקית או בעבודה המתבצעת במסגרת של משמרות בלילה, כך שבבוקר אפשר לצאת ליום בבסיס ובערב להרוויח לא מעט כסף. מדובר בהזדמנות מעולה בעבורכם לשלב את הקריירה בזמן שאתם משרתים בצבא, בייחוד אם אתם משרתים בבסיס פתוח או מסיימים את היום שלכם מוקדם באופן יחסי. שימו לב כי המשרות המפורסמות באתר מתעדכנות בכל עת, ועל כן רצוי להצטרף לנזיולטר לטובת קבלת עדכונים שוטפים לגבי משרות שיכולות להתאים בדיוק לצרכים שלכם.

כאתר שחרט על דגלו לספק לצעירים את היכולת לאתר עבודה בקלות ובמהירות, אין צורך להגיש קורות חיים אלא לפנות באופן ישיר למעסיקים דרך האתר. ניתן לשמור את המשרות שמעניינות אתכם בעמוד האישי, ובהתאם לכך ליצור מערך אשר יוצר לא רק את היכולת להרוויח עוד כסף בנוסף למשכורת הצבאית, אלא גם להשתלב בחברות גדולות המציעות לעובדים שפע של הטבות לצד אפשרויות קידום נרחבות.

 

 

הגיע הזמן לאתר את העבודה הבאה שלכם

היכולת לעבוד בזמן הצבא מאפשרת לכם לבסס את עתידכם הכלכלי ולהרוויח עוד כסף לבילויים, שכר דירה, טיול אחרי צבא ועוד. בעולם של שפע הזדמנויות וכן אפשרות לתעסוקה מהבית ללא קשור לאיפה אתם גרים היא בעלת השפעה אדירה על העתיד שלכם, בייחוד על רקע ההבנה כי התקופה הצבאית תיגמר ולאחר מכן אתם נדרשים להשתלב שוק בשוק העבודה. עבודה רציפה המתבצעת בזמן הצבא היא בעלת השפעה חיובית מאוד לא רק על חשבון העו"ש אלא גם על ההתפתחות האישית והמקצועית, בשל היכולת לעבוד בסביבה צעירה. על כן, זה המזן לנצל את ההזמנות ולהוביל לפיתוח שירים אתכם למעלה גם מבחינה אישית אבל גם מבחינה תעסוקתית, ללא תלות במשכורת הצבאית.

מתקדמים לדור הבא של שוק התעסוקה

בשנים האחרונות אנו עדים לביקוש גבוה מאוד לעובדים מצד המגזר העסקי, כחלק מהתפתחות של שוק העסוקה בעתיד הנראה לעין, וזאת על ידי מתן של אפשרות לתעסוקה גם בעבור חיילים בעולם דינאמי ומתפתח. כחיילים שרוצים להרוויח כסף ולממן את עצמם, אתר סחבק מתאים את עצמו, ובהתאם לכך מאפשר לכל אחד ואחת מכם לבצע את תהליך איתור העבודה אונליין, ואפילו מבלי לצאת מהבסיס. על כן, קחו את ההזדמנות הזו ובכך ניתן יהיה להוביל ליצירה של רצף תעסוקתי גם בזמן הצבא, וגם לאחריו.

לסיכום

מחפשים עבודה ולא יודעים מאיפה להתחיל? היכנסו כבר עכשיו לאתר סחבק ובכך תוכלו להצטרף לאלפי צעירים שכבר מצאו עבודה דרך האתר. מדובר בהזדמנות אותה אסור לפספס, בטח אם אתם רוצים לקצר לכם זמנים ולהתחיל לעבוד בעבודה גמישה המתאימה את עצמה אליכם, ולא להפך. שיהיה בהצלחה!

נגישות